عمو شادان و خاله پردیس

آهنگ های کودکانه

کلیپ کودکانه بابا جون

1398/10/7 17:48
11,769 بازدید
اشتراک گذاری

💚 کلیپ کامل آهنگ باباجون 💚
💥 تقدیم به باباهای دوست داشتنی 💥
❤️ اصلا به دنیا اومدم بابا بابا کنم❤️

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

💞🧑🏻 عموشادان و خاله پرديس 👧🏻💞

💥💥💥💥💥💥💥💥💥

😎 بابا جون 😎

شیرین شیرین تر از نبات

قربون اخم و خنده هات

دوست دارم یه عالمه

جونم و میزارم برات

😎😎😎

بابا گُله همیشه ی

باغچه رویای منه

که امن ترین جای جهان

آغوشه بابای منه

😎😎😎

قهرمان زندگیمی

بابا جونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ان شاالله

😎😎😎

قهرمان زندگیمی

بابا جونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ان شاالله

😎😎😎

تو اولین اسمی که من

بَلَد شدم صدا کنم

اصلا به دنیا اومدم

بابا بابا بابا کنم

😎😎😎

من با بابای نازم

فرداهامو می سازم

کنارش آرومم چقدر

یه دوست خوب واسم

😎😎😎

شیرین شیرین تر از نبات

قربون اخم و خنده هات

دوست دارم یه عالمه

جونم و میزارم برات

😎😎😎

بابا گُله همیشه ی

باغچه رویای منه

که امن ترین جای جهان

آغوشه بابای منه

😎😎😎

قهرمان زندگیمی

بابا جونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ان شاالله

😎😎😎

کلیپ کودکانه باباجون

پسندها (9)

نظرات (1)

mahsamahsa
8 دی 98 8:38
عالی🌹