عمو شادان و خاله پردیس

آهنگ های کودکانه

🧔🏻 کلیپ آهنگ باباجون

1400/11/26 10:38
5,550 بازدید
اشتراک گذاری

💚كلیپ 🧔🏻 آهنگ بابا جون💚

💞 عمو شادان و خاله پرديس 💞

💥تقدیم به باباهای دوست داشتني💥

♥️اصلاً به دنيا اومدم بابا بابا كنم♥️

❤️💚 بابا جون ❤️💚

شیرین شیرین تر از نبات

قربون اخم و خنده هات

دوست دارم یه عالمه

جونم و میزارم برات

❤️💚

بابام گُله همیشه ی

باغچه ی رویای منه

که امن ترین جای جهان

آغوشه بابای منه

❤️💚

قهرمان زندگیمی

باباجونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ایشاالله

❤️💚

قهرمان زندگیمی

باباجونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ایشاالله

❤️💚

تو اولین اسمی که من بلد شدم صدا کنم

اصلا به دنیا اومدم بابا بابا بابا کنم

من با بابای نازم

فرداهام و میسازم

کنارش آرومم چقدر

یه دوست خوب واسم

❤️💚

شیرین شیرین تر از نبات

قربون اخم و خنده هات

دوست دارم یه عالمه

جونم و میزارم برات

❤️💚

بابام گُله همیشه ی

باغچه ی رویای منه

که امن ترین جای جهان

آغوشه بابای منه

❤️💚

قهرمان زندگیمی

باباجونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ایشاالله

❤️💚

قهرمان زندگیمی

باباجونم ماشاالله

همیشه سایه ات رو سرم

مهربونم ایشاالله

❤️❤️❤️

دانلود آهنگ کودکانه باباجون

پسندها (2)

نظرات (0)