عمو شادان و خاله پردیس

آهنگ های کودکانه

کلیپ کودکانه بچه نمونه

1398/9/28 0:46
5,380 بازدید
اشتراک گذاری

🥰 کلیپ کودکانه بچه نمونه 🥰

💞🧑🏻 عموشادان و خاله پرديس 👧🏻💞

💥💥💥💥💥💥💥💥💥

👶 بچه نمونه 👶

ببین منو چه ناز و خوش زبونم

بچه ی دوست داشتنی و نمونم

گوش می کنم حرف مامان و بابامو

هیچ وقت بلند نمی کنم صدامو

👶👶👶

مهربون و مودبم

هـــای های

تمیز و گل و مرتبم

هـــای های

قوی و اهل ورزشم

هـــای های

غذا می خورم بزرگ بشم

هـــای های

👶👶👶

ببین منو چه ناز و خوش زبونم

بچه ی دوست داشتنی و نمونم

گوش می کنم حرف مامان و بابامو

هیچ وقت بلند نمی کنم صدامو

👶👶👶

عاشق مامان بابامم

که مثل نفس باهامن

شکر می کنم خدارو

که داده به من اونارو

👶👶👶

مهربون و مودبم

هـــای های

تمیز و گل و مرتبم

هـــای های

قوی و اهل ورزشم

هـــای های

غذا می خورم بزرگ بشم

هـــای های

👶👶👶

کلیپ کودکانه بچه نمونه

پسندها (5)

نظرات (2)


28 آذر 98 11:42
😶
قشنگ بود
mahsamahsa
28 آذر 98 17:26
پسر من هم خیلی دوست داشت🌷