عمو شادان و خاله پردیس

آهنگ های کودکانه

شعر عروسک من لالا کن

1399/1/18 16:31
3,484 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه آهنگ نوستالژی که خیلی باهاش خاطره داریم

البته دهه هفتادی ها

از این پستها هم دوس دارین براتون بزاریم؟

💞🧑🏻 عموشادان و خاله پرديس 👧🏻💞

 

 

😴 عروسک من لالا کن 😴

 

عروسک خوشگل من

بشین کنار دل من

شب شد لالا کن

شب شد لالا کن

🌸🌸🌸

دختر ناز و خوب من

نازنین محبوب من

شب شد لالا کن

شب شد لالا کن

🌸🌸🌸

سر شبی عروسک من

تو دل مامان و بابا

خودش رو جا می کنه

می ره لالا می کنه

🌸🌸🌸

سر شبی عروسک من

تو دل مامان و بابا

خودش رو جا می کنه

می ره لالا می کنه

🌸🌸🌸

نه دیگه گریه می کنه

نه دیگه دعوا می کنه

نه مثل بچه های بد

داد و غوغا می کنه

🌸🌸🌸

شعر عروسک من لالا کن عموشادان و خاله پردیس

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان فاطمهمامان فاطمه
18 فروردین 99 22:07
خیلی عاااالییییی...خداقوت🌹
عمو شادان و خاله پردیس
پاسخ
❤️ فدای شما