عمو شادان و خاله پردیس

آهنگ های کودکانه

دانلود آهنگ کامل مامانی

1398/11/26 10:38
7,376 بازدید
اشتراک گذاری

💚 دانلود آهنگ مامانی 💚

💞🧑🏻 عموشادان و خاله پرديس 👧🏻💞

🌹🌻 تقدیم به همه مامان ها ❤️❤️

❤️❤️❤️

👧 مامانی 👧

مامانی خوشگل من

تو عروس خونه ای

مثل تو هیچکسی نیست

تو همین یه دونه ای

❤️❤️❤️

از صبح همش کار می کنی

ما رو بیدار می کنی

تو با شیرین زبونی

قصه واسم میخونی

❤️❤️❤️

مامانی مامانی مامانی

دوست دارم اینو میدونی

مامانی مامانی مامانی

دوست دارم اینو میدونی

❤️❤️❤️

مامانی جونی

چه مهربونی

پیشم میمونی

مامانی مامانی

❤️❤️❤️

فدات بشم من

شیرین حرفات

بزار ببوسم

صورت زیبات

❤️❤️❤️

مامانی مامانی مامانی

دوست دارم اینو میدونی

مامانی مامانی مامانی

دوست دارم اینو میدونی

❤️❤️❤️

[ لینک دانلود ]

❤️❤️❤️

دانلود آهنگ کامل مامانی از عمو شادان و خاله ستاره

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمهمامان فاطمه
26 بهمن 98 13:26
روزتون مبارک خاله پردیس قشنگم❤️
عمو شادان و خاله پردیس
پاسخ
مررسی، روز شما هم مبارک بانو 😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
27 بهمن 98 0:12
کیلیپ هاتون عااالین
دخترم مهرانا و پسرم امیررضا بشدددت علاقمند کلیپ های قشنگتونن و تا براشون پخش نکنم حاضر ب شروع  روز و خوردن صبحانه نیستن❤❤
عمو شادان و خاله پردیس
پاسخ
سلام، الهی 😍
پس حتما این آهنگ ها رو واسشون بزارید :

http://amoshadan-khalehsetareh.niniweblog.com/post/19

http://amoshadan-khalehsetareh.niniweblog.com/post/26